Lab 1

Media Studies
7 ECTS; 2º Ano, 1º Semestre, 60,0 PL + 45,0 TP + 5,50 OT

Lecturer
- Vanda Cristina Frazão Neves
- Carla Dias Marques da Cruz

Prerequisites
NA

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Kotler, P. e Setiawan, I. e Kartajaya, H. (2012). Marketing 4.0 ­Mudança do tradicional para o digital. Lisboa: Actual Editora
- , .(2015). Mercator em Português. lisboa: Dom Quixotem Quixote
- Kotler, P. (2011). Marketing 3.0 Do produto e do consumidor até ao espírito humano. Lisboa: Actual Editora
- , .(2014). Comunicação 2.0. Lisboa: Actual Editora
- Isidoro, A. e Diogo de Saldanha, S. e Caetano, J. e Simões, M. (2013). Manual de Organização e Gestão de Eventos. Lisboa: Edições Sílabo

Method of interaction

Software used in class