Lab II

Media Studies, Publication in the Diário da República - Despacho n.º 15198/2014

7 ECTS; 2º Ano, 2º Semestre, 60,0 PL + 45,0 TP + 5,50 OT

Lecturer
- Vanda Cristina Frazão Neves
- Carla Dias Marques da Cruz

Prerequisites
NA

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Rodrigues, J. e Dioní­sio, P. e Lévy, J. e Lendrevie, J. e Lindon, D. (2009). Mercator XXI Teoria e Prática do Marketing. Lisboa: Dom Quixote
- Lendrevie, J. e Brochand, B. e Rodrigues, J. e Dionísio, P. (1999). Strategor. Política Global da Empresa. Lisboa: D. Quixote
- Kotler, P. (2009). Administração de Marketing. Lisboa: Prentice-Hall
- Galvão, J. e Ferreira, A. e Adas, E. (2014). Super Apresentações. Lisboa: Top Books

Method of interaction

Software used in class