Lab II

Media Studies
7 ECTS; 2º Ano, 2º Semestre, 60,0 PL + 45,0 TP + 5,50 OT

Lecturer
- Raquel Palma Tomé de Sousa Botelho
- Carla Dias Marques da Cruz

Prerequisites
NA

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Cunha, C. e Cintra, L. (1992). Nova Gramática do Português Contemporâneo. Lisboa: Sá Costa
- Figueiredo, E. (2003). Dicionário Prático para o Estudo do Português - da Língua aos Discursos. Porto: Porto Editora
- Vicente, J. e Dioní­sio, P. e Levy, J. e Lendrevie, J. e Lindon, D. (2011). Mercator XXI Teoria e Prática do Marketing. Lisboa: Dom Quixote
- Canhoto, R. e Faria, H. e Rodrigues, J. e Dionísio, P. e Nunes, R. (2009). b-Mercator Blended Marketing. Lisboa: Dom Quixote

Method of interaction

Software used in class