Digital Marketing

TeSP - Design Multimédia, Publication in the Diário da República - Despacho (extrato) n.º 7186/2021 de 20/07/2021

6 ECTS; 2º Ano, 2º Semestre, 60,0 TP

Lecturer
- Vasco Renato Marques Gestosa da Silva
- Célio Gonçalo Cardoso Marques

Prerequisites

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Chaffey, D. e Ellis-Chadwick, F. (2012). Digital Marketing - Strategy, Implementation and Practice. (Vol. 1). Reino Unido: Pearson
- Adolpho, C. (2012). Os 8 Ps do Marketing Digital - O guia estratégico de marketing digital. (Vol. 1). Brasil: Texto Editores
- Carrera, F. (2012). Marketing Digital na versão 2.0 - o que não pode ignorar. (Vol. 1). Lisboa: Edições Si­labo
- Zarrella, D. (2010). The Social Media Marketing Book. (Vol. 1). Sebastopol - CA: O´Reilly
- McDonald, J. (2019). Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business. Scotts Valley, Califórnia: CreateSpace Independent Publishing Platform

Method of interaction

Software used in class