IPT Logotipo do IPT

Undergraduate in Comunicação Social

Lab II

<< back to Curriculum Plan

Publication in the Diário da República: Despacho nº 11933/2021 - 02/12/2021

7 ECTS; 2º Ano, 2º Semestre, 60,0 PL + 30,0 TP + 5,50 OT

Lecturer
- Ana Isabel e Sousa do Carmo
- Carla Dias Marques da Cruz
- Andreia Maria Alves de Almeida

Prerequisites

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Rodrigues, J. e Dioní­sio, P. e Lévy, J. e Lendrevie, J. e Lindon, D. (2009). Mercator XXI Teoria e Prática do Marketing. Lisboa: Dom Quixote
- Lendrevie, J. e Brochand, B. e Rodrigues, J. e Dionísio, P. (1999). Strategor. Política Global da Empresa. Lisboa: D. Quixote
- Kotler, P. (2009). Administração de Marketing. Lisboa: Prentice-Hall
- Ferreira, A. e Galvão, J. e Adas, E. (2014). Super Apresentações. Lisboa: Top Books
- Lupton, E. (2008). Graphic Design: The New Basics. (Vol. 1). NA: Princeton Architectural Press
- Lupton, E. (2014). Thinking with Type: A Critical Guide for Designers, Writers, Editors, & Students. NA: Princeton Architectural Press
- Shering, A. (2017). Introduction to Graphic Design: A Guide to Thinking, Process & Style. NA: Bloomsbury Publishing.

Teaching Method

Software used in class

 

 

 


<< back to Curriculum Plan
NP4552
Financiamento
b-on
santander
erasmus
catedra
Financiamentos