IPT Logotipo do IPT

Undergraduate in Comunicação Social

Introduction to Marketing

<< back to Curriculum Plan

5 ECTS; 1º Ano, 1º Semestre, 15,0 T + 30,0 PL + 4,50 OT

Lecturer
- Carla Dias Marques da Cruz

Prerequisites

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- PHILIP, K. (2000). Administração de Marketing. Lisboa: Prentice Hall
- VÁRIOS, . (2000). Strategor: estratégia, estrutura, decisão, identidade, política global de empresa.. Lisboa: Dom Quixote - Coleção Gestão & Inovação
- STAPLETON, J. (1994). Marketing. Lisboa: Editorial Presença
- Lindon, D. (2011). Mercator XXI. Teoria e Prática do Marketing. Lisboa: Dom Quixote
- Kotler, P. e Kartajaya, H. e Setiawan, I. (2021). Marketing 5.0 - Tecnologia para a humanidade.. Lisboa: Actual

Teaching Method

Software used in class

 

 

 


<< back to Curriculum Plan
NP4552
Financiamento
b-on
santander
erasmus
catedra
Financiamentos