IPT Logotipo do IPT

Undergraduate in Comunicação Social

Marketing Strategies

<< back to Curriculum Plan

5 ECTS; 2º Ano, 1º Semestre, 30,0 T + 15,0 PL + 4,0 OT

Lecturer
- Carla Dias Marques da Cruz

Prerequisites

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Denis, L. e Lendrevie, J. e Lévy, J. e Dionísio, P. e V. Rodrigues, J. (2009). Mercator XXI Teoria e Prática do Marketing. Portugal: Dom Quixote
- Kotler, P. e Armstrong, G. (1993). Princípios de Marketing. Rio de Janeiro: Prentice Hall do Brasil
- Pires, A. (1991). Marketing Conceitos, técnicas e problemas de gestão. Lisboa: Verbo
- Kotler, P. e Kartajaya, H. e Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0. Portugal: Actual Editora

Teaching Method

Software used in class

 

 

 


<< back to Curriculum Plan
NP4552
Financiamento
b-on
santander
erasmus
catedra
Financiamentos