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TeSP - Design Multimédia

Digital Marketing

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Publication in the Diário da República: Aviso n.º 1895/2018 - 12/02/2018

5 ECTS; 2º Ano, 1º Semestre, 60,0 TP

Lecturer
- Vasco Renato Marques Gestosa da Silva
- Célio Gonçalo Cardoso Marques

Prerequisites

Objectives

Program

Evaluation Methodology

Bibliography
- Chaffey, D. e Ellis-Chadwick, F. (2012). Digital Marketing - Strategy, Implementation and Practice. (Vol. 1). Reino Unido: Pearson
- Adolpho, C. (2012). Os 8 Ps do Marketing Digital - O guia estratégico de marketing digital. (Vol. 1). Brasil: Texto Editores
- Carrera, F. (2012). Marketing Digital na versão 2.0 - o que não pode ignorar. (Vol. 1). Lisboa: Edições Si­labo
- Zarrella, D. (2010). The Social Media Marketing Book. (Vol. 1). Sebastopol - CA: O´Reilly
- McDonald, J. (2019). Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business. Scotts Valley, Califórnia: CreateSpace Independent Publishing Platform

Teaching Method

Software used in class

 

 

 


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NP4552
Financiamento
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